Ευχαριστώ και τις τράπεζες

Από τα ευχαριστήρια δεν θα μπορούσα χρονιάρες μέρες να παραλείψω τις τράπεζες.
Τις τράπεζες που λειτουργούν και υπάρχουν μόνο για το καλό μας.
Τις τράπεζες που ξέρουν καλύτερα από εμάς ποιο είναι το καλό μας.
Τις τράπεζες που προλαβαίνουν τις ανάγκες μας πριν ακόμα αυτές δημιουργηθούν.
Τις τράπεζες που λειτουργούν εις βάρος τους για δικό μας όφελος.
Τις τράπεζες που είναι πάντα πρόθυμες να μας στηρίξουν οικονομικά τις δύσκολες στιγμές.
Τις τράπεζες που πάντα μια φορά το δεκαπενθήμερο θα μας εγκρίνουν ένα δάνειο.
Τις τράπεζες που πάντα μια φορά το δεκαπενθήμερο θα μας εγκρίνουν μια πιστωτική κάρτα.
Τις τράπεζες που είναι δίπλα μας όλο το χρόνο για να μας σταθούν οικονομικά με διακοποδάνεια και εορτοδάνεια, όταν οι πλουσιοπάροχοι μισθοί μας από κακή διαχείριση δική μας, δεν φτάνουν.
Είμαι τόσο συγκινημένος αυτή τη στιγμή που σίγουρα θα έχω ξεχάσει κάτι.

Θεωρώ ότι είναι μεγάλη αδικία, αυτή η προσφορά στον Έλληνα πολίτη να μην αναγνωρίζεται από κανέναν.
Αχαριστία!!! Μέγιστη αχαριστία, όπως συμβαίνει πάντα στην Ελλάδα, προς τον «ευεργέτη» του απλού πολίτη. Τον «από μηχανής θεό του».
Πώς να μην αισθάνομαι υποχρεωμένος στις τράπεζες (ο Θεός να τις έχει καλά) όταν εδώ κι δυο χρόνια με ένα εκκαθαριστικό της πούτσας είναι πάντα δίπλα μου ;
Όταν κάθε λίγο και λιγάκι έρχεται στο σπίτι μου μια έγκριση για δάνειο των πέντε, έξι, ή εφτά χιλιάδων euro χωρίς καν να κουνηθώ. Χωρίς καν να χάσω μεροκάματο για να τους το ζητήσω;
Όταν έρχονται να με βοηθήσουν κάθε χειμώνα να βγω από τη μιζέρια μου, «δανείζοντας» μου χρήματα για να πάω κι εγώ στην Αράχοβα και να δω με την ευκαιρία κι από κοντά τα ξακουστά σαλέ της Μαστροκώστα που με τόσο ιδρώτα έχει φτιάξει και να παραδειγματιστώ με την εργατικότητα της ;
Όταν έρχονται και πάλι το καλοκαίρι για να με βοηθήσουν για να ξεκολλήσω από το καμίνι της Αθήνας και να μου δώσουν την δυνατότητα να πάω κι εγώ στη νήσο Mykonos για να ολοκληρωθώ ως άνθρωπος και να δω κι από κοντά τα γνωστά κότερα;
Όταν κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα έρχονται με προθυμία να με βοηθήσουν να καλύψω τις «εορταστικές μου ανάγκες», που πολύ σωστά κάνουν και μου τις υπενθυμίζουν πρωί, μεσημέρι, βράδυ συνεχώς τα πολυαγαπημένα ΜΜΕ ;
Πείτε μου πώς ;
Ζητώ συγγνώμη για το παραπάνω παραλήρημα, αλλά χάρηκα πάρα πολύ χθες, όταν μου έστειλαν σπίτι τρεις φακέλους από διάφορες τράπεζες και ανοίγοντας τους διαπίστωσα, ότι αυξήσανε το πιστωτικό μου όριο σε τρεις κάρτες από χίλια euro!!! Φαντάζεστε τη χαρά μου;
Τέτοιο δώρο, ούτε η μάνα μου, ούτε ο πατέρας μου, ούτε κανείς άλλος δεν μου έχει κάνει ποτέ. Ούτε καν η γυναίκα μου που την παντρεύτηκα!!!
Είμαι έτοιμος τώρα…με έχουν πείσει όλοι…με την πρώτη ευκαιρία θα εκμεταλλευτώ το δώρο που μου έκαναν…με την πρώτη ευκαιρία θα πάω και θα τους γαμήσω το κέρατο…θα τους δείξω εγώ…δε θα μείνει euro ούτε για δείγμα…θα τους δώσω να καταλάβουν…θα πηγαίνω στα μαγαζιά και το πορτοφόλι μου θα θυμίζει ουράνιο τόξο από τις κάρτες…δεν θα καταλαβαίνεις αν είναι δερμάτινο ή πλαστικό…θα γίνω ο μπρούκλης των Χριστουγέννων.
Γιατί ρε αδερφέ μια ζωή την έχουμε και στο κάτω κάτω της γραφής, στον τάφο θα τα πάρουμε τα γαμημάνα τα λεφτά ;
Κι όπως πολύ σωστά λέει και πάλι η εκκλησία μας, τα λεφτά είναι του διαβόλου. Αυτός είναι κι ο λόγος που τα μαζεύει με τόση λύσσα… για να μας προστατέψει. Για μαλάκες τους έχεις τους παπάδες ;
Πώς λοιπόν μπορώ να μην ευχαριστήσω αυτούς τους «ευεργέτες» ; Πώς ;
Είναι οι μόνες που μου δίνουν λεφτά ενώ όλοι οι άλλοι μου τα παίρνουν.
Άντε καλά Χριστούγεννα και μην ξεχάσετε να γιορτάσετε ξοδεύοντας!
Μην υστερήσετε σε τίποτα έναντι των άλλων χριστιανών!


Lovotomix

ΥΓ: Για τους λίγους άτυχους, τους οποίους οι τράπεζες τους ξέχασαν ή από κάποιο λάθος (προφανώς κάποιου άλλου) μπήκαν στον «Τειρεσία», σας υπενθυμίζω ότι έχει δημιουργηθεί και «ενεχυροδανείστηριο αυτοκινήτων». Εκεί, εσείς οι άτυχοι, μπορείτε να «αφήσετε» το αυτοκίνητο σας και να πάρετε σε μετρητά το μισό της αξίας του.
Έτσι, θα μπορέσετε κι εσείς να κάνετε τις γιορτές σας σαν άνθρωποι, δίχως να υστερείτε σε τίποτα από τους γείτονες σας, μέχρι να σας εγκρίνει κάποια τράπεζα κάποιο άλλο δάνειο και να μπορέσετε να πάρετε το car σας πίσω.
Σας παρακαλώ πολύ συγχωρήστε τους αν σας ξέχασαν, δεν το έκαναν επίτηδες.

1 σχόλια:

Nylon είπε...

Υπάρχουν και κάποιοι ακόμα καλύτεροι άνθρωποι εκεί έξω που φροντίζουν για την υγεία μας και το γηρατειά μας...Οι ασφαλιστικές...(Ιδέες δίνω..!!)